“Guztientzat zabalik dagoen eskola gara, bereizketarik gabe eta kalitatezkoa”

Euskaldunak gara. Eleanitzak gara, baina euskara da gure hizkuntza integratzailea.
Publikoak eta inklusiboak gara. Guztientzat zabalik dagoen eskola gara, bereizketarik gabe eta kalitatezkoa. Haur guztien beharrei erantzuna emateko gai dena.
Metodologia kooperatiboa eta aktiboa dugu. Hazten ari diren ikasle askeak ditugu eta haurrak hezkuntzaren protagonistak dira. Autonomia, bizipena, esperimentazioa eta elkarlana bultzatzen ditugu.

Guztientzat zabalik dagoen eskola gara, publikoa eta kalitatezkoaPertsonen garapen integralaren sustatzaileak gara, sozialki eta pertsonalki garatzea dugu helburu

Kulturartekotasuna eta bizikidetza lantzen dugu. Beste kultura batzuk ezagutzeko, errespetatzeko eta bizikide izateko estrategian ahalbideratzen gara
Giza eskubideak, gizonen eta emakumeen arteko berdintasuna eta bizikidetza demokratikoaren printzipioak dira gure erreferentzia.
Osasuna eta ingurugiroaren defendatzaileak gara. Ohitura osasungarri, ingurumen jasangarria eta aisialdi aktiboaren defendatzaileak gara.

“Euskara, eskolan eta kalean arnastu nahi dugu!”