Oinarrizko hiru elementu lantzen ditugu, ikastetxeko eta inguruko ingurumenaren jasangarritasuna, curriculumaren berrikuntza eta komunitatearen parte-hartzea.

“ Inguru naturala ezagutu eta maitatzen ikasiz”

Ingurugiroaren defendatzaileak gara – Agenda 21

Ikastetxearen eta inguruaren jasangarritasunaren eta kalitatearen alde hezkuntza komunitateak aurrera eramaten duen konpromiso eta ekintza-plan bat da. Eskolako Agenda 21ek ikasleei beren ingurumen hurbilaren arazoa aztertu eta ulertzea ahalbideratzen die eta hiritar gisa bidezkoagoa eta ekologikoki jasangarriagoa izango den gizarte baten alde aritzeko prestatzen ditu. Horretarako, Tolosaldea eskualdeko eskolekin batera, urtero, ingurumenarekin lotura duen gai bat aukeratzen da lantzeko. Eskolako eta herriko diagnosia burutu eta gero, hobekuntza plana eta hainbat ekintza definitzen dira. Azkenik, herria hobetzeko proposamenak udaleko alkateari luzatzen zaizkio. Aurtengo gaia “Klima aldaketa” izango da.

Eskola baratza

Baliabide bikaina da ikasleek natur eta giza inguruneari buruz esperientziak izan ditzaten, besteak beste:

• Natura eta gizakiaren arteko harremana hobeto ulertzeko.
  • Ingurumenaz arduratzeko.
  • Ohitura egokiak praktikan jarri eta barneratzeko.
  • Gure aurreko belaunaldiaren bizimodua ezagutu, ulertu, haiengana hurbildu eta esperientziak partekatzeko.
  • Lehenengo sektorearen garrantziaz jabetu eta herriko eragileen lanak ezagutzeko.

Beraz, baratza baliabide didaktiko egokia dela iruditzen zaigu ikasleen garapen pertsonala eta oinarrizko lantzeko.

Hamaiketako osasungarriak

“Gorputza zain dezagun”, “Elikagaiak” edo antzeko gaiak landuz, “HAMAIKETAKO OSASUNTSUA” eta “OSTEGUNA FRUTA EGUNA ” proiektuak burutzeko aukera ematen digu, hau da, gure gorputza eta elikagaiak aztertzen ditugunean, hamaiketako osasuntsuak egitera animatzen ditugu.