Ipuinen mundua, ametsen mundua!”

LIBURUTEGIA

Ordutegia, 8:30etatik – 14:30etara

LIBURU ASTEA

Liburuaren Nazioarteko eguna ( apirilak 23 ) aitzakia hartuta antolatzen dugun jarduera berezi bat da. Horretarako, Euskera Batzordeak egitarau bat prestatzen du aste horretan zehar egiteko.

Irakurzaletasuna eskolaren oinarrietako bat da, irakurketa-idazketaren mekanika ikasteaz haratago doan gaia baita. Irakurtzen ikasi, irakurtzen gozatu eta ikasteko.

Hona hemen egiten ditugun hainbat ekintza:

HAUR HEZKUNTZA (HH)

1. IPUINEN ERAKUSKETA: Ikasleek etxetik ekarritako liburuekin erakusketa bat antolatzen da.
  2. SENITARTEKO IPUIN KONTAKETAK: Etxeetara ohar bat bidaltzen da prest dauden senitartekoei eskolara ipuin bat kontatzera etor daitezen gonbidatuz. Etortzen den senitarteko bakoitzak gela batean kontatzen du ipuina.
  3. IPUIN KONTALARIA: 4 eta 5 urteko ikasleei ipuin bat kontatzera etortzen da.
  4. IRAKASLEEN IPUIN KONTAKETA: Gela bateko irakasleak beste gela batera joaten dira bertako ikasleei ipuin bat kontatzera.

LEHEN HEZKUNTZA (LH)

1. LIBURU TRUKAKETA LIBURUTEGIAN: Ikasle bakoitzak liburu bat ekartzen du etxetik, eta bildu diren liburu guztien artean ikasle bakoitzak bat aukeratzen du maileguan. Hilabete pasa ondoren bueltan ekartzen dute.
  2. SENITARTEKOAK IPUIN KONTALARI GELETAN: Etxeetara ohar bat bidaltzen da prest dauden senitartekoei eskolara ipuin bat kontatzera etorri daitezen gonbidatuz.
  3. BIKOTEKA IRAKURTZEN: Arratsalde batean egiten den ekintza bat da. Ikasleen artean bikoteak osatzen dira, eta bikoteak aukeratutako txoko batera joaten dira beraiek aukeratutako euskerazko textu bat elkarri kontatzera.